Şirketler “Oyun Oynama Bağımlılığı” ile Nasıl Savaşabilir?

Mart 2021

Daha fazla içerik için

Bazı şirketler, online oyunların potansiyel olarak bağımlılık yapıcı doğasına ilişkin endişeleri gidermek için aşırı kullanımı engellemeyi amaçlayan yöntemler uyguladılar. Örneğin Tencent, 12 yaş ve altındaki kullanıcıları her gün bir saat oyun oynama izniyle sınırlar. Yeni araştırmalar, bazı müdahalelerin diğerlerinden daha başarılı olduğunu buldu.

Dergi Erişimi

Dergi içeriklerini okumak için HBR Türkiye'ye abone olmanız gerekmektedir. Eğer bir aboneliğiniz varsa hbrturkiye.com kullanıcı bilgileriniz ile üye girişi yaparak dergi içeriğini okumaya devam edebilirsiniz. Eğer abone değilseniz ücretsiz üyelik oluşturarak ayda 3 dergi içeriği (makale) okuma hakkına sahip olabilir veya abonelik satın alarak tüm dergi içeriklerine sınırsız erişim sağlayabilirsiniz.
Giriş yap veya ücretsiz üye ol, okumaya devam et
Giriş yap veya ücretsiz üye ol, okumaya devam et
“ÜYE OL” butonuna basarak üyeliğinize ait Şartlar ve Koşulları, Gizlilik Politikası ile KVKK Aydınlatma Metni’ni okuduğunuzu ve HBR Türkiye tarafından size özel oluşturulan hizmet, kampanya ve promosyonlara yönelik elektronik posta almayı kabul etmiş sayılırsınız.
E-bülten aboneliğinden dilediğiniz zaman çıkabilirsiniz.
Paylaş:

Bu içeriği beğendiyseniz daha fazlası için ücretsiz üye olun!

SEÇENEKLERİ GÖRÜNTÜLE

Sınırsız Erişime Sahip Olmanın Tam Zamanı

HBR Türkiye içeriğine bir yıl boyunca tüm platformlardan erişin!
ABONELİĞİMİ BAŞLAT

Tüm Arşive Gözatın

Paylaş